FAQ - veelgestelde vragen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, je hoeft geen account te hebben om een bestelling te plaatsen. Het is wel handig om een account aan te maken, tijdens jouw bestelling. De volgende keer dat je een bestelling wil plaatsen, worden jouw gegevens automatisch ingevuld. Daarnaast houden we je graag op de hoogte van nieuwe collectie en trends.

Hoe kan ik bestellen?

Leuk dat je wil bestellen bij Crystal Sands! Bestellen gaat heel eenvoudig: klik de juiste maat aan bij het item dat je graag wil hebben, en klik op ‘in winkelwagentje’. Heb je alle items gevonden die je graag wil bestellen? Klik op jouw winkelwagentje en volg de betaalstappen. We gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag.

Hoe vind ik mijn geschikte maat?

We proberen bij ieder item een beschrijving te plaatsen hoe de maat valt. Staat er niets bij? Dan valt de maat normaal. Ons model Yasmin is 1,63m en model Mariëtte is 1,72m. Twijfel je? We helpen je graag in onze boutique of stuur ons een e-mail op webshop@crystalsands.nl.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan zijn dat onze mailtjes binnenkomen in jouw spam of reclame inbox. Controleer deze nog even voor de zekerheid. Zit het mailtje er echt niet bij? Neem dan even contact met ons op via webshop@crystalsands.nl. We kijken het graag even voor je na.

Ik heb ‘optie afhalen in de boutique’ aangeklikt, maar wil het graag verzenden. Is dit mogelijk?

Een foutje kan gebeuren. Stuur ons direct even een mail op webshop@crystalsands.nl met je ordernummer en adres, dan verzenden we het pakket alsnog. Let wel: de verzendkosten zijn ten allen tijden voor de koper en bedragen bij een pakket 6,50 euro.

Ik heb mijn verzendadres opgegeven, maar wil het graag afhalen in de boutique. Is dit mogelijk?

Stuur ons binnen 24 uur een mail op webshop@crystalsands.nl met jouw naam, ordernummer en adres, dan zorgen we ervoor dat jouw order niet wordt verzonden. Vermeld in de mail ook, bij welke boutique je de bestelling graag wil ophalen. Voor boutique Ouddorp geldt ophalen minimaal 2 werkdagen na bestelling.

Een item wat ik graag wil is uitverkocht, komt het terug?

Jammer dat jouw favo item is uitverkocht. Wij wisselen graag veel met collectie, om ons aanbod zo breed mogelijk te maken. Vanwege verschillende voorraad is het soms mogelijk, dat we het item in de winkel nog hebben hangen. Bezoek een van onze boutiques of stuur ons een berichtje.